Πελάτες
Αρχική :: Πολιτική
Πολιτική
Η Διοίκηση της επιχείρησης Εγνατία Αεττεκ:
1* Έχει προσδιορίσει το βέλτιστο επίπεδο Ποιότητας στο παραγόμενο από αυτή έργο που συναρτάται τόσο με τις προδιαγραφές της ισχύουσας Ελληνικής Νομοθεσίας όσο και με τις εξειδικευμένες απαιτήσεις των πελατών και
2* δεσμεύεται να λειτουργεί με τέτοιο τρόπο ώστε να επιτυγχάνει υψηλές επιδόσεις σε θέματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και υγείας και ασφάλειας, λαμβάνοντας υπ’ όψιν της τις βέλτιστες οικονομοτεχνικές επιλογές, την τήρηση της εθνικής και κοινοτικής νομοθεσία για το περιβάλλον και την υγεία και την ασφάλεια και συναφών κανονισμών (π.χ. ILO, Προδιαγραφές και Οδηγίες Πελατών).
3* δεσμεύεται για την συνεχή βελτίωση του συστήματος και την αποτροπή πιθανών περιπτώσεων ρύπανσης του περιβάλλοντος όπως και για την πρόληψη εργατικών ατυχημάτων και επαγγελματικών ασθενειών.
4* έχει τεκμηριώσει την πολιτική και τους στόχους της για την ποιότητα, την υγεία και ασφάλεια και την περιβαλλοντική διαχείριση.
Κάθε Υπεύθυνος Τμήματος έχει την ευθύνη να διασφαλίσει ότι οι στόχοι της πολιτικής της εταιρείας έχουν κατανοηθεί, εφαρμοσθεί και διατηρούνται στο χώρο ευθύνης του.
Στρατηγικός στόχος της εταιρείας είναι η ικανοποίηση των πελατών της σε θέματα ποιότητας, υγείας και ασφάλειας και περιβαλλοντικής διαχείρισης.
Πιο συγκεκριμένα, οι τακτικοί στόχοι της επιχείρησης ‘’Εγνατία ΑΕΤΤΕΚ’’ είναι:
5* Να σχεδιάζει και να παράγει με ασφάλεια και σεβασμό προς το περιβάλλον, όπως προβλέπεται από τις σχετικές προδιαγραφές και σε ανταγωνιστικό κόστος μεταλλικές κατασκευές.
6* Να διαχειρίζεται με τέτοιο τρόπο τις εργασίες ώστε να επιτυγχάνεται το βέλτιστο ποιοτικό αποτέλεσμα με την βέλτιστη αξιοποίηση πόρων και στελεχιακού δυναμικού παρέχοντας συνθήκες ασφάλειας στο προσωπικό και στο κοινωνικό σύνολο και αποφεύγοντας δυσμενείς περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
7* Να παρακολουθεί διαρκώς τις επιτώσεις των δραστηριοτήτων της εταιρείας στην υγεία και ασφάλεια όσο και στο περιβάλλον και όσον αφορά τους εργαζόμενους στην εταιρεία αλλά και το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο, και να ενεργοποιεί τα κατάλληλα μέτρα , πρώτιστα προληπτικά και κατά δεύτερο λόγο κατασταλτικά.
8* Να οριοθετεί μετρήσιμους στόχους και εντίστοιχα προγράμματα για την βελτίωση των συνθηκών υγείας και ασφάλειας αλλά και ορθής περιβαλλοντικής διαχείρισης.
9* Να φροντίζει για την επικοινωνία με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη – προσωπικό, προμηθευτές, τοπική κοινωνία, εταιρείες με ίδιο επιχειρησιακό αντικείμενο – για θέματα Υγείας και Ασφάλειας και περιβαλλοντικής διαχείρισης που αγγίζουν όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της εταιρείας, με σκοπό την αξιολόγηση όλων των σχετικών δεδομένων.
Για την επίτευξη των στόχων αυτών:
10* επιλέγει με συγκεκριμένα κριτήρια ( βλέπε Έντυπα αξιολόγησης Εξωτερικών Συνεργατών) τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις και τους εξωτερικούς συνεργάτες για την ποιότητας, την τήρηση της νομοθεσίας υγείας και ασφάλειας και περιβαλλοντικής διαχείρισης.
11* ελέγχει τις εργασίες εντός της επιχείρησης σε θέματα ποιότητας, υγείας και ασφάλειας και περιβαλλοντικής διαχείρισης σε όλες τις φάσεις εξέλιξής της.
12* εκπαιδεύει συνεχώς το προσωπικό της σε θέματα ποιότητας, υγείας και ασφάλειας και περιβαλλοντικής διαχείρισης, ώστε να ανανεώνεται η γνώση και να διασφαλίζεται η συμμετοχή και η συνεργασία μεταξύ των εργαζομένων 13* φροντίζει για την ορθή λειτουργία του Συστήματος Διαχείρισης και την ετήσια ανασκόπηση και βελτίωσή του, διασφαλίζοντας την τεχνική κάλυψη και αρτιότητα όλων των εργασιών του.
14* δεσμεύεται να συμμορφώνεται με την σχετική, για τις δραστηριότητές της, Ελληνική και Κοινοτική περιβαλλοντική νομοθεσία και Νομοθεσία για την Υγεία και την Ασφάλεια.
15* Δεσμεύεται για την πρόληψη εργατικών ατυχημάτων και επαγγελματικών ασθενειών και την αποτροπή πιθανών περιπτώσεων ρύπανσης.
16* φροντίζει να αναζητά το διάλογο με το κοινό, τους πελάτες και τους προμηθευτές της για τις περιβαλλοντικές της δραστηριότητες και ενέργειες καθώς και τις ενέργειες για την υγεία και την ασφάλεια.